آرایشگر مدل مو را مطابق میل مشتری شکل می دهد. خدمات آرایشگری شامل مراقبت و شستشوی مو، حالت دادن، برس زدن، رنگ کردن، فر کردن و صاف کردن مو و سایر خدمات می باشد. آنها همچنین ممکن است خدمات دیگری مانند فرم دادن و رنگ کردن ابرو و همچنین سایر خدمات مراقبت از بدن را انجام دهند. در این مقاله بیتوت شما را با این خدمات آشنا می کنیم.

در سال های اخیر با گسترش صنعت آرایش و زیبایی در سراسر جهان، سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نیز گسترش یافته و هر روز خدمات بسیاری را به مشتریان خود ارائه می دهند و به دلیل تغییر در مواد آرایشی و سلیقه و روش ها، سالن ها به روز می شوند. برای مواجهه با تغییرات جدید خودتان را وقف کنید انواع خدمات بهترین سالن زیبایی تهران عبارتند از:


موها را بتراشید و کوتاه کنید

برای حفظ سلامت مو و جلوگیری از شکافتن و شکافتن موها، بهترین راه کاهش و حذف نواحی آسیب دیده مو است. کوتاه کردن مو یکی از موثرترین روش ها برای تغییر حالت و تنوع صورت است. این کار یکی از خدمات اصلی در سالن ها است، زیرا خانم ها علاقه زیادی به موهای خود دارند.

با شروع بهار و گرم شدن هوا، بیشتر خانم ها به فکر کوتاه کردن موهای خود می افتند. زیرا با این کار در زمان شستشو و مراقبت از مو صرفه جویی می شود. نوع کوتاهی مو با توجه به نوع صورت فرد انجام می شود.

• یقه کوتاه و مدل موی بسیار کوتاه برای این افراد مناسب است به طوری که کل گردن نمایان باشد.

• افرادی که گردن بلندی دارند باید موهای خود را در قسمت جلو بلندتر از پشت داشته باشند تا گردن کوتاهتر به نظر برسد.

• افرادی که صورت های گرد دارند باید استایل های بلند و چاق را انتخاب کنند.

• کسانی که صورت های بلند و پیشانی بلند دارند بهتر است از چتری و مدل مویی استفاده کنند که پیشانی را بپوشاند.

حاج نان

شینیون مو یکی دیگر از خدمات سالن های زیبایی است که طبق تعریف شینیون موها را با سنجاق یا گیره در پشت سر تزیین می کنند یا به عبارتی برای جمع کردن موها با سنجاق پشت سر آن را تزیین می کنند. نامیده میشود. شینیون شینیون سبک های مختلفی برای عروسی، نامزدی و مراسم رسمی دارد. اما روش رایج این است که موها را با یک سنجاق در پشت سر جمع کنید.

این اثر یکی از هنرمندانه ترین کارهاست که بستگی به خلاقیت و سلیقه آرایشگر دارد. انواع شینیون عبارتند از:

• مدل بسته: بسیار رایج است و طرفداران زیادی دارد، حتی روی موهای کوتاه نیز این مدل با اکستنشن مو قابل انجام است.

• مدل نیمه باز: در استایل نیمه باز که برای عکس و مراسم مناسب است، یک قسمت از موها بسته شده و قسمت دیگر باز گذاشته می شود.

• سبک باز: این مدل مو فقط با شانه زدن انجام می شود.

اکستنشن مو

در قدیم به آن سرگیس می گفتند. در اکستنشن مو هم از موهای طبیعی و هم مصنوعی استفاده می شود. به طور کلی، اضافه کردن مو برای ضخیم تر و بلندتر کردن موها را بلند کردن می گویند. یکی از مزایای اکستنشن مو این است که به ریشه مو آسیب نمی رساند. استفاده از لوازم جانبی محدودیت سنی ندارد. انواع اتصالات جانبی عبارتند از:

• کشش سرد با چسب بی رنگی به نام کراتین انجام می شود.

• اکستنشن گرم با تجهیزات حرارتی و چسب انجام می شود.

رنگ کردن یا مخلوط کردن مو

رنگ آمیزی مو فرآیند تغییر رنگ طبیعی مو یا حفظ موهای سفید در زنان و مردان است و یکی از محبوب ترین خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی می باشد.

مش بندی مو مفهوم روشن شدن قسمت های مو است که در لاتین به آن لایت نیز می گویند این کار توسط ماده سفید کننده ای انجام می شود که کاتالیزور آن یک اکسیدان است که نسبت آن برای ترکیب رنگ ها بسیار مهم است. با برند متفاوت است. نور یعنی میزان روشن شدن مو نسبت به رنگ پایه مو.

اصلاح صورت و ابرو

یکی از قدیمی ترین خدمات سالن های زیبایی اصلاح صورت، ابرو و موم است. اما امروزه از موم ها و شمع ها برای ترمیم صورت نیز استفاده می شود.

اپیلاسیون

یکی دیگر از روش های قدیمی که در سالن های زیبایی صورت می گیرد، رفع موهای زائد صورت و بدن است که با دو نوع موم طبیعی و مصنوعی انجام می شود. انجام این کار به مرور زمان موهای بدن را کاهش می دهد.

آرایش و آرایش صورت

یکی از انحصاری ترین و گران ترین خدمات سالن زیبایی آرایش صورت است. تفاوت بین آرایش و آرایش در این است که آرایش تکنیک برجسته سازی و به حداقل رساندن ویژگی های صورت از جمله آرایش چشم، خط چشم و زیرسازی است و آرایش استفاده از رنگ است. . مانند سایه چشم، مژه مصنوعی و رژگونه و آرایش با رژ لب و حجم دهنده صورت.