ملک موردنظر در محدوده رودسر واقع شده است. شهر زیبای رودسر از یک سمت به شهرستان لنگرود و از سمت دیگر به شهر رامسر متصل شده است. به دلیل همجواری شهرستان رودسر در کنار دریا و جنگل، خرید ملک در این منطقه گزینه مناسبی به جهت سرمایه گذاری محسوب می شود. متراژ کلی این ملک 4000 متر می باشد. دو خانه ویلایی به همراه دو باب مغازه و یک کارگاه تولیدی نیز در آن واقع شده است. از مزایای خرید این ملک می توان به سند دار بودن آن اشاره کرده که ارزش خرید را دو چندان کرده است.


لطفا برای آگاهی از قیمت به روز با مشاورین ما در ارتباط باشید. املاک آرمان


شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.


جزئیات

شناسه ملک: 8099 مساحت زمین (مترمربع): 4000 مترمربع

مساحت ملک (مترمربع): 700 مترمربع قیمت کل (تومان): 10 میلیارد تومان

وضعیت: برای فروش



زمین مسکونی به متراژ 198 متر در سالکویه


زمین موردنظر به متراژ 198 متر در جاده سالکویه قرار دارد. روستای سالکویه یکی از روستاهای زیبا و کوهپایه ای شهر لنگرود است که بواسطه نزدیکی به شهر لنگرود و ساخت وساز های جدید، امکانات رفاهی برای زندگی در این منطقه فراهم شده است. راه دسترسی به این روستا از طریق جاده لیلاکوه، جاده کومله و پارک فجر فراهم شده است. همچنین این روستا شامل دو بخش بالا سالکویه و پایین سالکویه می باشد.

کاربری زمین از نوع مسکونی است. با توجه به روند رو به رشد زمین های این قسمت، خرید این زمین به جهت سرمایه گذاری پیشنهاد می شود. همچنین موقعیت مکانی این زمین به گونه ای است که اطراف آن ویلاسازی انجام شده است و از این جهت برای ساخت و ساز نیز مناسب می باشد. زمین دارای پروانه دو واحد 110 متری نیز می باشد.


لطفا برای آگاهی از قیمت به روز با مشاورین ما در ارتباط باشید. https://amlakarman.com/property-location/daryasar-shop/

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.

جزئیات
شناسه ملک: 5300 مساحت زمین (مترمربع): 184 مترمربع
قیمت کل (تومان): 3 میلیارد و 50 میلیون تومان وضعیت: برای فروش