اسکنر موبایل Adobe

Adobe Scanner یکی از بهترین اسکنرهای موبایل برای اندروید است. رابط کاربری ساده و کاربردی یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این اپلیکیشن است. به سادگی دوربین تلفن خود را به سمت یک یادداشت به هر فرم، رسید و سندی که می خواهید از آن یک کپی دیجیتال تهیه کنید، بگیرید تا سند شما به طور خودکار شناسایی و اسکن شود.

اسکن adobe

عملکردهایی مانند برش، چرخش، تنظیم رنگ، جداسازی صفحه، ویرایش و جستجو با فناوری OCR به شما در تهیه فایل های با کیفیت کمک می کند. نرم افزار اسکن Adobe به شما امکان می دهد فایل ها را از طریق ایمیل و ابر به اشتراک بگذارید.

این برنامه دارای بسیاری از ویژگی ها و عملکردهای دیگر مانند ادغام فایل ها، تبدیل PDF به Word و PowerPoint، حفاظت از رمز عبور، امضای الکترونیکی روی فایل ها و حدود 20 گیگابایت فضای ابری برای ذخیره سازی است. اما در صورت خرید نسخه پریمیوم این امکانات در اختیار شما قرار می گیرد و این مشکل را می توان بزرگترین نقطه ضعف این برنامه دانست.

اسکنر موبایل Genius Scan

برنامه Genius Scan یکی از بهترین برنامه های اسکنر موبایل برای اندروید و آیفون است که اسناد را به صورت خودکار و سریع تشخیص می دهد و با توجه به این موضوع به راحتی توسط کاربران قابل استفاده است. این برنامه دارای قابلیت اسکن انبوه است و در صورت نیاز به اسکن اسناد طولانی با تعداد صفحات زیاد برای شما بسیار مناسب است.

اسکن نابغه

برش خودکار و دقیق، صفحه نمایش هوشمند برای تصویر پرسپکتیو، بهبود تصویر، اشتراک گذاری از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی و سازماندهی اسناد از جمله ویژگی های بسیار مفید این برنامه است. همچنین می توانید اسنادی مانند توانایی حذف سایه ها، اعمال فیلترها، اسکن دسته ای و ایجاد فایل های PDF چند صفحه ای را ویرایش کنید.

از معایب این برنامه می توان به کیفیت پایین اسناد PDF نسبت به سایر اسکنرهای پی دی اف و پرداخت هزینه یکپارچه سازی با سرویس های ابری مانند دراپ باکس و گوگل درایو اشاره کرد.

دوربین SwiftScan

برای اسکنرهای اسناد همراه با کدهای QR و اسکنر بارکد، SwiftScan یک برنامه اسکنر موبایل عالی است. مانند سایر برنامه‌های فهرست‌شده در اینجا، می‌توانید تقریباً همه چیز را از فایل‌ها گرفته تا نشانک‌ها و تخته‌های سفید و کارت‌های ویزیت را اسکن کنید. اسکن را به صورت JPG یا PDF ذخیره کنید و با استفاده از عملکرد OCR جستجو کنید.

SwiftScan

SwiftScan به شما امکان می دهد اسناد چند صفحه ای را اسکن کنید، محتوا را ویرایش و ترجمه کنید و تصاویر را با رنگ ها و فیلترها ویرایش کنید. می توانید به تعدادی از سرویس های ابری از جمله iCloud Drive، Dropbox، Google Drive و Box و همچنین Evernote، Slack و Todoist متصل شوید.

نسخه پریمیوم شامل اسکن نامحدود، امضای الکترونیکی، حذف واترمارک، آپلود خودکار، آپلود چند صفحه، OCR و موارد دیگر است.

اسکنر موبایل حرفه ای

Scanner Pro برای کاربران iOS یک اسکنر اسناد تلفن همراه استثنایی و با امکانات کامل است که به شما امکان می دهد موارد را با iPhone یا iPad خود اسکن کنید و سپس آنها را ایمیل کنید، بررسی کنید، ذخیره کنید یا تصاویر را در Dropbox، Google Drive، آپلود در OneNote آپلود کنید. ، iCloud Drive و سایر دستگاه های دارای WebDAV. خدمات ذخیره سازی آنلاین

Scanner Pro

این برنامه از پردازش تصویر پیشرفته برای اصلاحات خودکار استفاده می کند. تمبرها و امضاهای رنگی را ارائه دهید. با استفاده از OCR بیش از 25 زبان را تشخیص می دهد و به شما امکان چاپ یا فکس اسناد را می دهد.

می‌توانید از iCloud Sync برای دسترسی به موارد از همه دستگاه‌های Apple خود، افزودن محافظت رمز عبور به PDF، ویرایش، ذخیره و لغو ویرایش‌ها در صورت نیاز و به اشتراک‌گذاری اسکن‌ها استفاده کنید. این برنامه آپلود خودکار را در سرویس های ذخیره سازی ابری متصل فراهم می کند و استفاده از آن بسیار آسان است.

Scanner Pro خریدهای درون برنامه ای را برای دسترسی به ویژگی های اضافی مانند حذف واترمارک، انجام اسکن کامل متن و فعال کردن محافظت از رمز عبور ارائه می دهد.

اسکنر موبایل اسکنر کوچک

Tiny Scanner را می توان یک اسکنر موبایل قابل اعتماد در نظر گرفت که اکثر ویژگی های استاندارد را به کاربران ارائه می دهد. در واقع، شما مجموعه استانداردی از ابزارهای ویرایش را به صورت رایگان دریافت می کنید. از کوچکترین اسناد مانند فاکتور گرفته تا اسناد و تصاویر بزرگ، می توانید آنها را با این برنامه اسکن کنید.

رجوع به مقاله: برنامه اسکنر موبایل