وقتی نوبت به یخچال و فریزرهای امروزی می رسد، گزینه ها فراتر از یک لیوان آب یخ بدون نیاز به باز کردن در است. با استفاده از پانل های سفارشی، می توانید فضای داخلی کاملاً متناسب با عناصر آشپزخانه خود ایجاد کنید. و چهار در را فراموش کنید - برخی از مدل های جدید پنج یا بیشتر دارند. حتی می توانید کشوی یخچال را بیرون بیاورید تا آن را پر از سدیم یخ زده پیدا کنید. راهنمای ما در مورد یخچال و فریزر به شما کمک می کند تا نوع مناسب را برای خانواده خود انتخاب کنید، فضای مجازی را برای ذخیره سازی مفید مبادله کنید و به شما کمک می کند ساکت ترین مدل ها را بیابید. انجام دهید - تا شما و بقالی هایتان بتوانید حذف کنید.

یخچال و فریزر چگونه ارزیابی می شود؟

در آزمایشگاه ها، هر یخچالی که مورد آزمایش قرار می گیرد، مجهز به سنسورهای دما است. سپس برای ارزیابی کنترل ترموستات و یکنواختی دما، آنها به مدت بیش از یک ماه در یک محفظه با دمای کنترل شده تحت نظر قرار می گیرند. مهندسان آزمایشی CR برای هر مدل بیش از 5.4 میلیون خوانش دما جمع‌آوری می‌کنند تا نقاط گرم و سرد را شناسایی کنند و تعیین کنند کدام یخچال غذای شما را طولانی‌تر نگه می‌دارد. نتایج نشان می‌دهد که بسیاری از یخچال‌ها و فریزرها از عهده وظایف خود برنمی‌آیند، که می‌تواند منجر به ضایعات بیشتر مواد غذایی و هزینه‌های بیشتر مواد غذایی شود. برای آزمایش واحدهای خنک کننده در یخچال و فریزر، مهندسان واحدها را با جعبه های اسفناج منجمد پر می کنند و سپس میزان نگهداری بسته ها را ارزیابی می کنند. علاوه بر این، ظرفیت ذخیره سازی مفید اندازه گیری می شود که به ندرت توسط سازندگان ذکر می شود. سپس مهندسان از این اندازه گیری ها برای محاسبه بهره وری انرژی استفاده می کنند. در نهایت، آنها شامل داده‌های نظرسنجی جمع‌آوری‌شده از اعضای CR برای تخمین قابلیت اطمینان و پیش‌بینی رضایت مالک برای هر برند و نوع یخچال می‌شوند.

اولین قدم این است که سبک یخچال را انتخاب کنید.

تنظیمات یخچال با سناپویان برای هر خانواده وجود دارد. محبوبیت مدل های فرانسوی در حال انفجار است. برخی از مصرف کنندگان راحتی فریزرهای پایینی را ترجیح می دهند که غذا را در سطح چشم تازه نگه می دارد، اما فریزرهای بالا و فریزرهای ساید بای ساید می توانند از فضای یک آشپزخانه کوچک به خوبی استفاده کنند. در اینجا چیزی است که باید بدانید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. رتبه بندی کامل یخچال و فریزر ما را بررسی کنید تا در تست های زیر نحوه عملکرد مدل های با اندازه ها و سبک های مختلف را بدانید.

فریزر بالا

این یک یخچال معمولی است که برای نگهداری زیاد در یک قایق کوتاه مناسب است. به نظر می رسد اینها فضای زیادی را برای اندازه خود ارائه می دهند (از 28 تا 33 اینچ). سازنده ادعا می کند 23 فوت مکعب است، اما آزمایشات ما نشان داد که میانگین ظرفیت قابل استفاده 17٪ کمتر است. اجازه دهید درها به طور گسترده بچرخند و دسترسی به قفسه های شلوار پایین و پایین را فراهم کنید.

فریزر پایین

عرض آنها از 24 تا 36 اینچ است و حجم ادعایی آنها حدود 30 فوت مکعب است، اگرچه میانگین فضای قابل استفاده از فریزرهای مشابه کوچکتر است (و فریزرهای بالا نیز هزینه بیشتری دارند). به جای فریزر که کمتر از آن استفاده می کنید و در سطح چشم است، به راحتی می توانید قفسه های یخچال خود را بررسی کنید. فقط عادت کنید از طریق کالاهای یخ زده به سمت تفنگ متمایل شوید.

فرانسوی tatau

دارای دو در باریک در بالا و یک فریزر در زیر است. گاهی اوقات یک کشو (یا چند کشو) وجود دارد. عرض 28-36 اینچ است. ظرفیت ادعا شده به 34 فوت مکعب می رسد، اگرچه میانگین فضای قابل استفاده در 17 فوت مکعب بسیار کوچکتر است. پوشه های کوچک با صرفه جویی در فضا دارای ارزش افزوده ای هستند که اقلام کوچکتر فقط در نیمی از یخچال باز می شوند.

در کنار یکدیگر

با یخچال در یک طرف و یخچال فریزر در طرف دیگر، معمولاً در داخل در دارای کولرهای یخ و آب هستند. معمولاً 33 تا 36 اینچ عرض دارند و تقریباً 28 فوت مکعب را نگه می دارند (اما فقط 70 درصد قابل استفاده هستند). درهای باریک یک مزیت برای آشپزخانه‌های کوچک هستند، اما به اندازه کافی برای جعبه‌های پیتزا باز نمی‌شوند و محفظه‌های باریک باعث می‌شود گیر کردن وسایل در پشت آن مشکل باشد. به طور کلی، آنها به اندازه سایر انواع انرژی و فضا کارآمد نیستند.

دریاچه

بسیار گران قیمت و سفارشی برای کابینت و پیشخوان. این زیبایی های شیک در فریزر، بوفه و سبک فرانسوی موجود هستند. معمولاً پهن است (30 تا 48 اینچ) و تا 27 فوت مکعب را در خود جای می دهد (که تنها 70 درصد آن قابل استفاده است). به دنبال پانل های جلویی اختیاری باشید که با کابینت آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد. یا نسخه کم عمق و ضد عمق را به صورت رایگان دریافت کنید. یکی دیگر از گزینه های داخلی: یک یخچال ستونی به باریکی 18 اینچ برای ایجاد حداقل یک نقطه کانونی آشپزخانه.

مینی یقه دار مینی

ایده آل برای اتاق خوابگاه، دفتر یا آشپزخانه شما. توجه داشته باشید که برخی از مدل ها تنها یک چهارم ظرفیت یک یخچال معمولی را دارند اما همچنان کار می کنند. در برخی از مدل‌ها، عملکرد گرما ممکن است ناکافی باشد (به آن اجازه می‌دهد از ۴۰ درجه فارنهایت فراتر رود، نقطه‌ای که باکتری‌های مضر در غذای شما رشد می‌کنند)، بنابراین برای نوشابه‌ها و سایر نوشیدنی‌ها یا برای نگهداری موقت غذا ایده‌آل هستند. (به جای شیر). مایو یا سایر موارد قابل تعمیر). Consumer Reports در حال حاضر یخچال های فشرده و فشرده را آزمایش نمی کند.

پنج ویژگی یخچال که شما نیاز دارید.

یخچال و فریزرها در هر قیمتی طراحی شده اند تا گزینه هایی را ارائه دهند که زندگی شما را راحت تر و منظم تر می کند. مدل های فرانسوی اغلب بیشترین بار را دارند. فقط بدانید: اگر نمی‌توانید بدون قفسه‌های قابل تنظیم یا قهوه‌ساز سرپوشیده زندگی کنید، بهای آن را می‌پردازید. ما فکر می کنیم ویژگی های زیر شما را خوشحال تر می کند. برای اطلاعات بیشتر قیمت یخچال ما را ببینید.

1. کولر آبی با یخ و آب از در

این یکی از ویژگی هایی است که اکثر خریداران درخواست می کنند. هشدار: ما متوجه شده ایم که مدل هایی با این راحتی نیاز به تعمیر و نگهداری اضافی نیز دارند. هزینه های انرژی نیز بالا است و شما آب یخ را با فضای ذخیره سازی مبادله می کنید.

2. دسترسی به درب انبار

می‌توانید نوشیدنی‌ها و چاشنی‌هایی که اغلب استفاده می‌کنید را بدون باز کردن درب مصرف کنید. این باعث صرفه جویی در هزینه های انرژی در دراز مدت می شود.

3. کنترل دما

شما تصمیم می گیرید که یخچال شما در بعضی جاها سرد باشد. برای مثال، یک کشو خنک‌تر از بقیه قسمت‌های یخچال برای نگهداری گوشت، ماهی و گوشت‌های سرد قرار دهید.

4. قفسه ها و کشوهای بهتر

می‌توانید قفسه‌ها را به‌طور مستقل در ارتفاع‌های مختلف تقسیم کنید و درها را طوری تنظیم کنید که اقلام بلندتر را در خود جای دهند. با این حال، اگر درب منزل شما ظرف عمیقی برای تخم مرغ، شیر یا کره دارد، به یاد داشته باشید که بهتر است این وسایل را در قفسه های داخلی جایی که هوای سردتر باعث طولانی شدن آنها می شود، قرار ندهید. قفسه آسانسور بدون نیاز به تخلیه بار بالا و پایین می رود. نگهدارنده های قفسه به قفسه ها متصل می شوند تا بطری ها و شیشه ها را ایمن نگه دارند. قفسه ها یا ظروف تغییر کاربری یافته دسترسی به اقلام ذخیره شده را آسان می کنند.

5. خصوصیات روزنامه

خدمات یخچال فریزر بوش . اواپراتور دوتایی به حفظ رطوبت بالا در قسمت های یخچال و فریزر کمک می کند و از ورود بوی فریزر جلوگیری می کند. دستگاه‌های تصفیه هوا باکتری‌ها و هاگ‌های کپک را از بین می‌برند و جعبه‌های خلاء ادعا می‌کنند که غذا را برای مدت طولانی‌تری تازه‌تر نگه می‌دارند. نظر شما در مورد "یخچال خوب" چیست؟ "چی؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید و در صورت علاقه می توانید مقاله ما در مورد نگهداری اقتصادی لوازم خانگی را مطالعه کنید؟!