Find more inspiring photos: https://monaeendra.com/ اگر سری به این ساحل بزنید افراد زیادی را خواهید دید که به صورت گروهی درحال انجام فعالیتهای ورزشی هستند. در رستوران TGI Fridays نیز دقایق خوبی را تجربه خواهید کرد پیشنهاد می­کنیم استیک و موکتل های آن را از دست ندهید. یکی از امکانات خوبی که مرکز خرید اوت لت در اختیار خریداران قرار داده است، بخش ویژه بازی کودکان است. را در اختیار گردشگران قرار میدهد ساحل مارینا فاصله کمی تا اقامتگاه ساحلی جمیرا Jumeirah Beach Residence دارد و بیشتر از از ۱.۷ کیلومتر امتداد یافته است. پارک آبی آکواونچر (AQUAVENTURE) که به پارک آبی آتلانتیس دبی نیز معروف است یکی از جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شود که در مجاورت هتل معروف آتلانتیس و در جزیره مصنوعی پالم جمیرا (Palm Jumeirah) قرار دارد. برای گردش از دبی به جزیره نخل می توانید سوار مونوریل شوید و همه ی جاذبه های زیبای این جزیره را به راحتی تماشا کنید. برای مقابله با ترافیک رفتوآمد زیاد گردشگرها، یک مونوریل ویژه بین جزیره و ایستگاه متروی دبی مارینا ساخته شده است. با رفتن به دبی، راس الخیمه، جزیره الحمرا از ساعت 10 صبح الی 8 شب میتوانید از تفریحات و امکانات آنجا استفاده کرده و لذت حضورتان در این مجموعه را چندین برابر نمایید. لازم است بدانید که ساحل أم سقیم در آخر هفتهها خیلی شلوغ میشود؛ بنابراین اگر قصد دارید آخر هفته را در آنجا بگذرانید، شاید بهتر باشد که صبح زود به این ساحل بروید.

اگر با تور دبی قصد سفر به دبی را دارید، این مطلب را از دست ندهید و با یوتوپین تا آخر این مطلب همراه باشید تا بهترین پارکهای آبی دبی را معرفی کنیم. با وجود اینکه فضاهای سرپوشیده و سایه همراه با سیستم تهویه در این پارک موجود است با این حال به اسن دلیل که بیشتر این پارک در فضای باز واقع شده است بهتر است بازدید از این محل را به زمانی به جز ظهر های گرم تابستان های دبی بگذارید. در این مرکز 500 فروشگاه وجود دارد که برندهای مشهور در آن در حال فعالیت هستند. اپرا چشم انداز فوق العاده ای به برج خلیفه و آب نمای مشهور دبی دارد. پس اگر فرزندتان کمتر از 12 سال سن دارد این شرایط را برای کودکتان فراهم کنید تا بتواند خاطره ای خوش در سفرتان به دبی در ذهنش ثبت کند. در شهربازی مجیک پلنت به کودکان شما حسابی خوش خواهد گذشت و همچنین برای بزرگسالان نیز یک مرکز تفرحی عالی با دستگاه های فوق العاده وجود دارد که می­توانید خانوادگی به آن رفته و به تفریح بپردازید. همچنین طولانیترین ترن هوایی آبی معلق دنیا هم در مجموعهی آبی یاس ابوظبی وجود دارد. البته تا یادم نرفته بگویم که پارک آبی یاس ابوظبی، بزرگترین سرسره آبی ۶ نفره دنیا را در خود جای داده و همچنین طولانیترین ترن هوایی معلم دنیا نیز در آن وجود دارد. همچنین برای افرادی که به غذاهای دریایی علاقه دارند نیز در سالن شماره دو، رستورانهایی در نظر گرفته شده است که میتوانند انواع خوراک ماهی، میگو و دیگر آبزیان دریایی را از آنجا تهیه کنند. مثلا کودکان میتوانند قایقهای لگویی بسازند و با آن در رودخانهی آرام مجموعه قایقسواری کنند! کارا مجموعه ای زیبا از جواهرات سنتی و فلزات گرانبها برای مراسم عروسی و نامزدی دارد.

این ساحل در نقطه ای در میان برج العرب و پالم جمیرا از چشم ها پنهان مانده است و از بهترین دیدنی سواحل دبی می باشد. این ساحل نقطه مقابل پارک ام سقیم که از مشهورترین پارک های دبی است. این ساحل دقیقا در نقطه مقابل پارک ام سقیم از مشهورترین پارک های دبی واقع شده است. این برج با 124 طبقه و 829 متر ارتفاع، جزء مرتفع ترین برج های جهان است که در سفرتان به دبی میتوانید از آن دیدن کنید. باغ معجزه دبی بزرگترین باغ گل جهان است که زیبایی فوق العاده آن باعث شده آن را به این نام بخوانند. بخشی بسیار سرگرمکننده که باعث میشود فراموش کنید برای آبتنی آمدهاید! پارک آبی وایلد وادی علاوه بر داشتن جذابترین تفریحات آبی، دارای رستورانها و کافههای لوکس زیادی است و جزو بهترین رستوران های دبی محسوب میشود. بازار طلای دیره دبی (Deira Gold Souk) از منحصربهفردترین مراکز خرید دبی بوده و بزرگترین مراکز خرید طلا در جهان است. این فروشگاه جواهرات نقره و طلا را عرضه می کند که در سراسر جهان و البته در دبی شهرت دارد. بازدید از بازار طلا که تمام شد، راهی بازار ادویه شده و با آشپزی دبی آشنا شوید، یا برای دیدن پارچههای سنتی به بازار پارچه و نساجی بروید. این ساحل دقیقا پشت دانشگاه وولونگونگ Wollongongقرار گرفته است و بیشتر علاقهمندان به فوتبال، والیبال و کایاکرها kayakers به سراغ آن میروند. بنابراین اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما تا انتهای این مطلب از وب سایت دکوول همراه باشید. در طبقهی زیرین این قلعه تصاویر جذابی از زندگی سنتی مردم امارات قدیم، مثل نحوهی صید ماهی و شیوهی زندگی کویرنشینان و همینطور مصنوعات دستساز سفالی که از حفاری گورهای ۳ تا ۴ هزار سالهی سایت باستانی آلقصی به دست آمده است، در معرض دید عموم قرار دارند.

اما سواحل عمومی همانطور که از نا مشان پیداست برای عموم مردم هستند. این نمایشگاهها از این قلعه ی تاریخی یک موزهی مردم شناسی ساخته و شما میتوانید با زندگی اعراب در این مکان آشنا شوید. دبی؛ تلفیقی از زندگی سنتی اعراب در ورای شهرسازی مدرن را در خاورمیانه به نمایش گذاشته است. تمام قسمت های این هتل از بهترین مواد موجود درست شده اند برای مثل در هتل Junsui یکی از رستوران های برج العرب برای سقف از بیست هزار کریستال سواروسکی استفاده شده است. جذابترین بخش پارک آبی لاگونا محوطه WaveOz 180 FlowRider آن است که میتوانید ورزش مهیج موج سواری را در آن تجربه کنید و حتی اگر مبتدی هم باشید، مربیهای حرفهای در این قسمت از پارک هستند تا به شما آموزش موجسواری بدهند. صاحب پر افتخار عنوان بزرگترین مرکز خرید تم دار جهان است. تم پارک باعث شده تا انتخاب محبوب ورزش دوستان باشد. البته این تنها سرسرهی پارک نیست و مجموعه سرسرههای مختلف، دو استخر برای موجسواری مصنوعی،یک آبشار 18 متری و 2 فروشگاه باعث شده که این پارک لقب مجهزترین پارک آبی دوبی را دریافت کند. به علاوه رفتار مناسب فروشندگان باعث جذب بیشتر خریداران خواهد شد . صدها داستان موفقیت تجاری در دهکده جهانی دبی در طول 26 فصل گذشته متولد شد. دیدنی های دبی نیز بسیار شگفت انگیز و تماشایی اند. همانطور که حدس میزنید، ماه های گرم سال (از ژوئن تا آگوست) را میشود فصلهای کم گردشگر یا به اصطلاح off-season نامید و در طی این مدت می توان هتل هایی با قیمت های خوب پیدا کرد، به خصوص در رنج قیمتهای بالا که ممکن است در زمانهای پرگردشگر بسیار غیر منطقی باشند. این سازه مجلل بعد از ساخته شدن از چندین بعد مورد تحسین و تجمید قرار گرفت که از جمله آن ها می توان به ویژگی های به خصوص سوئیت ها، ارتفاع زیاد و نوع طراحی خاص آن اشاره کرد.

شما در تمامی روزهای سال می توانید شاهد بادبادک های زیبا و جذابی در آسمان این ساحل خاص باشید. آکواریوم دبی در مرکز خرید دبی مال واقع شده و شما می توانید از غواصی، قایق رانی با قایق های شیشه ای و سایر تفریحات آبی که برایتان فراهم شده لذت ببرید. همچنین دردبی می توانید روغن عطر معطر عربستان (attars) در بطری های طلای نقره ای با سنگ های قیمتی خریداری کنید . همچنین یک محوطه مخصوص برای باربیکیو در این ساحل وجود دارد. یکی دیگر از بهترین تفریحات ساحلی مجردی دبی است که در ایام تابستان یا سایر فصل های دیگر مکان مناسبی برای تفریح است. و از آنجاییکه که این گروه در کیفیت غذاو رستورانداری نیز برندی معتبر است میتوان کیفیت غذای بالایی را در سه رستوران موجود در پارک تجربه کرد. از آنجاییکه ساحل الصفوح بین برج العرب و پالم جمیرا یا نخل جمیرا قرار دارد، بسیاری از گردشگران از وجود آن خبر ندارند. پالم دبی یا همان جزیره مصنوعی دبی که به شکل نخل طراحی شده یکی از عجیبترین مناطق شهری ساخته شده به دست بشر در دل سواحل خلیج فارس است. از نمای بالا این جزیره شبیه نخلی سرسبز در دل آب هاست. مزایای شرکت نمایشگاه در خلیج هاست چیست؟ یک نمایشگاه بزرگ به نام سالن چینی نیز وجود داردکه میزبان فعالیت های بسیاری در تمام طول سال می­باشد. نمایشگاه های هنری، موسیقی کلاسیک، برنامه های فرهنگی متنوع، کنسرت و غیره از بخش های مختلف اپرا می باشد. هوای دبی در این ایام عالی است و برنامه های مفرح زیادی برگزار می شود . وافی سیتی یکی از نمادینترین مراکز خرید در دبی است که تجربه خرید کاملی را در محیطی با الگوبرداری از مصر باستان همراه با حال و هوای مجلل ارائه میدهد.

یکی از تفریحات دبی که میتواند در هوای گرم و خورشید تابان دبی میتواند خیلی خوشایند باشد بازی کردن در پارک های آبی دبی است. اما هنگام تاریکی هوا به هیچ عنوان این اجازه را نخواهید داشت که تنی به آب بزنید اما امکان این وجود دارد که در کنار ساحل بنشینید و از تماشا کردن و گوش دادن به صدای موجهای آرامش بخش دریا لذت ببرید. در این پارک آبی بزرگترین استخر موج خاورمیانه قرار دارد و همچنین دارای ۳۰ سرسره کاملا به روز است که با امتحان کردن آنها یکی از بزرگترین لذتهای زندگیتان را تجربه میکنید. همچنین در این پارک آبی امکاناتی از قبیل رستوران، کافیشاپ، فستفود و فروشگاه برای خرید تجهیزات شنا وجود دارد. سبک مرکاتو به گونه ایست که گویی در خیابانی لوکس و باکلاس، پر از فروشگاه و بوتیک در حال قدم زدن هستید. البته اکنون پارک آبی آیسلند در حال بازسازی است و بخشهای زیادی از آن غیرقابل استفاده است، بهتر است قبل از انتخاب این پارک در مورد بازگشایی کامل آن مطمئن شوید. قبل از بازدید از این مکان تفریحی، باید به قوانین و نکات آن توجه داشته باشید. تا سال قبل شرکت سامسونگ حامی این رقابت ها بود اما حالا اصلی ترین اسپانسر شرکت چینی مذکور است. این موزه بزرگ با عکسها، ویدئوها و فیلمهای مربوط به سالهای ۱۹۶۸ تا ۱۹۷۴، تجربه تعاملی و آموزشی برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است و علاقهمندان به تاریخ حتماً باید به دیدن موزه اتحاد بروند. جذابیت دیگر این منطقه مربوط به سواری با لنجهای سنتی است که به عنوان کشتی تفریحی، توریستها را به سمت دیگر خور دبی جابهجا میکنند.

هزینه بلیط: قیمت پارک آبی وایلد وادی دبی ۲۹۹ درهم برای بزرگسالان و ۲۴۹ درهم برای کودکان است. هزینه تهیه این پکیج برای کودکان بالای ۲ سال و بزرگسالان به ازای هر نفر ۲۹۹ درهم است. همچنین کلوپ و زمین بازی برای کودکان در نظر گرفته شده که می توانند به همراه خانواده خود در آن بازی و تفریح کنند. اگر در سفرتان به دبی از مدینه الجمیرا دیدن کنید میتوانید در گذرگاه های آبی با امکاناتی نظیر ساحل اختصاصی، زمین تنیس و مراکز خرید بهره مند شوید. رستوران ها، کافی شاپ ها، زمین های ورزشی، سالن های ورزشی، مراکز خرید و غیره از مهم ترین امکانات ساحل جمیرا می باشد. دبی با آسمان خراشها، هتلها، مراکز خرید و جاذبههای باشکوهش شناخته شده است. برج زیبایی که در دبی با نام العرب شناخته میشود، سومین هتل بلند دنیاست. این پارک بیشتر برای زمینهای ورزشی خود در بین افراد شناخته شده است. در کنار فروشگاه هایی که نام بردیم، می توانید از مجموعه ورزشی بسیار مدرن زعبیل نیز دیدن کنید که روی بام دبی مال زعبیل قرار دارد و شامل سالن بدن سازی، پیست کارتینگ و فودکورت میشود. در این ساحل امکاناتی مانند خدمات نجات غریق و تفریحات ورزشی وجود دارد. ماکت عظیمی از برج خور در دبی مال وجود دارد که قرار است بلندتر از برج خلیفه باشد. پارک الخزان یکی از قدیمیترین فضاهای سبز در شهر دبی است.

این مرکز خرید در سال 2005 در قلب شهر دبی آغاز به کار کرد. دسترسی به این بازار عمده فروشی در دبی راحت است و شما به راحتی با استفاده از تاکسی، اتوبوس، مترو یا حتی خودروی شخصی میتوانید به این مرکز خرید مراجعه کنید. بهمنظور دسترسی به بلندترین برج جهان یعنی برج خلیفه دبی که یکی از اصلیترین مقصدهای توریستی و ارتفاع گردی شهر به شمار میرود، بایستی وارد خط قرمز رنگ مترو دبی شوید و به زون ششم بروید و در ایستگاه دبی مال از قطار پیاده شوید. نزدیکترین ایستگاه مترو به ساحل أم سقیم را باید ایستگاه فرست گلف بانک First Gulf Bankدر خط قرمز دانست. ساحل الصفوح یا بلک پالاس بیچ یکی را باید یک ساحل عمومی و رایگان دانست که با شنهای سفید رنگش منظره پانورامای فوقالعادهای از جمیرا پالم و برج العرب را به گردشگران عرضه میکند. هنگامی که جزر و مد کم شود میتوانید از یک پیادهروی طولانی در کنار ساحل با منظره برج العرب و غروب آفتاب خیره کننده لذت ببرید. ساحل أم سقیم Umm Suqeim Beachکه نام دیگرش ساحل سانسِت بیچ است را باید یکی از جذابترین سواحل دبی دانست که به خاطر منظره شگفتانگیز برج العرب که در نزدیکی آن قرار دارد بسیار مورد توجه قرار میگیرد. بعد اینکه وارد پارک مشرف شدید، باید ابتدا سری به دهکده بینالمللی بزنید. به همین دلیل هم گردشگران زیادی برای تفریح به آنجا میروند. به همین دلیل برخیها نام سیکرت بیچ Secret Beach به معنای ساحل مخفی، را به این ساحل نسبت دادهاند. ساحل أم سقیم ۲۴ ساعت شبانه روز باز است و به همین دلیل باید آن را یکی از محبوبترین و شلوغترین سواحل دبی چه در میان گردشگران داخلی و چه در میان توریستهای خارجی دانست.

ساحل مارینا را باید یکی از تمیزترین سواحل دبی دانست که کافه رستورانهای متنوعی دارد. در ساحل نخل جمیرا امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی وجود دارد که استفاده از آنها لذت ساحل را برایتان دو چندان خواهد کرد. نخل جمیرا یا پالم جمیرا یکی از جزیرههای نخلی دبی است که نمای آن از بالا به شکل نخلی بزرگ دیده میشود. ساحلی با شن های طلایی و درختان نخل زیبا را فقط می توان در ساحل جمیرا مشاهده کرد. اگر کسی از شما بپرسد که از کجا می توان طلای منحصر به فرد و لوکس را در دوبیا خریداری کرد، La Marquise بهترین گزینه خواهد بود. خصوصا اگر هتلتان ساحل اختصاصی نداشته باشد این لیست حتما به کارتان خواهد آمد. اگر به دبی رفتید، وایلد وادی که در لیست پارک ها و شهربازی های دبی قرار دارد را حتما ببینید. عودهای خوشبو، گلاب و عرقیات گیاهی و اسانسهای معطر از دیگر محصولاتی هستند که در این بازار به فروش میرسند. لطفا توجه داشته باشید که این شرکت در دبی دفتر فروش دارد و به صورت انحصاری برای شیخ های اماراتی تولید انجام می دهد. کافی است تا از یک شهروند اماراتی در مورد مکان رفتن به این ساحل سؤال کنید. لازم است بدانید که بازدید از موزه آینده دبی برای کودکان و همچنین سالمندان و معلولان اماراتی رایگان است. این ساحل نیز رایگان است ولی امکاناتی مانند پارکینگ ممکن است رایگان نباشد. باغ پروانه در فضای بسته قرار دارد و دمای آن کاملا کنترل شده است. اگر قصد سفر به دبی را داشتید بازدید از این جاذبه تماشایی را حتما در برنامه سفرتان قرار دهید.

اگر قصد دارید هتلهایی را انتخاب کنید که به مرکز خرید مرکاتو دبی نزدیک باشند میتوانید از مواردی که در ادامه نام میبریم، گزینهای را انتخاب کنید. این مرکز خرید به همان اندازه که یک تجربه خرید است، فرصت عکاسی نیز دارد. پارک آبی آکوا فان از همان لحظه ورود به آن هیجان را به شما منتقل میکند چون باید تا رسیدن به آن پارک آبی، یک مسافت ۵۰ متری را شنا کنید. در صورتی که بزرگسالان دیگری هم بخواهند همراه با کودک وارد پارک آبی شوند، باید ۵۰ درهم اضافی بپردازند. برای رفتن به آن با ماشین، باید وارد خیابان شیخ زاید شوید و راه را ادامه دهید؛ این چرخ و فلک در امتداد خیابان شیخ زاید واقع شده است. یکی از جاهای دیدنی دبی بازار مدینه جمیرا است. از نکات جالب توجه این بازار آن است که بسیاری از واحدهای تجاری آن متعلق به ایرانیان می باشد. این ساحل همه روزه آماده خدمترسانی است و تنها در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه به خانمها و کودکان اختصاص داده شده است. شهر دبی، از بهترین و پر امکانات ترین شهرهای جهان است که توانست تنها در طول چند سال، به بزرگ ترین پیشرفت ها دست پیدا کند و در فهرست بهترین شهرهای جهان قرار بگیرد. فکر میکنید مجهتزترین فرودگاه جهان به کدام کشور تعلق دارد؟ چرخ و فلک عین دبی به خاطر چشم انداز بی نظیر و امکانات فوق العاده خود یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی خواهد بود که همچون آهنربایی گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب خواهد کرد. از یکی از سواحل الممزار شمار اندکی از گردشگران میتوانند استفاده کنند و این یعنی تجربهای بکرتر و طبیعیتر. بچهها میتوانند لباس حرفه موردعلاقه خود را بپوشند و در محیطی شبیهسازی شده و کاملا بیخطر، شغلهای مختلف را امتحان کنند. در لگولند یک استخر موج و سافاری برای بچهها وجود دارد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از اجاره خودرو در دبی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.