اگر شما به عنوان صاحب معدن در این حوزه صنعتی فعال هستید اما از بازیافت آب استفاده نمی کنید، وقت آن رسیده است که دانش خود را در این زمینه به روز کنید و از تجهیزات کارآمد استفاده کنید

یکی از قطعات صنعتی که امروزه در صنعت معدن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، غلیظ کننده است، این دستگاه امکان استفاده مجدد از آب کدر پس از فرآیند شستشو را که دارای ذرات ریز است و 90 درصد آب را بازیافت می کند و امکان استفاده مجدد از آب را فراهم می کند. در فرآیند شستشو

مکانیسم کار غلیظ کننده به شرح زیر است: آب ابری که حاوی تمام ذرات ریز است وارد مخزن می شود که در آن پارو با سرعت مشخصی می چرخد. سپس ذرات به ته آب رفته و آب شفاف از استخر اطراف خارج می شود که می توان دوباره آن را شست. یک عامل مهم در بازیافت و حفظ محیط زیست مواد ضخیم است که باید به دقت طراحی و ساخته شود. پس برای خرید این دستگاه باید یک شرکت معتبر در این زمینه را انتخاب کنید.

قوام دهنده ۾ لخته ساز

فلوکولانت یکی از ترکیبات شیمیایی مهم مورد استفاده در صنایع مختلف است. نام های دیگر این ترکیب منعقد کننده و لخته ساز است که به تشکیل فرآیندهای رئولوژیکی و تشکیل مواد ناخواسته در محلول کمک می کند. برای افزایش کارایی فرآیندهای صنعتی منعقد کننده استفاده می شود. این مهم ترین کاربرد در تصفیه آب محسوب می شود. سرعت رسوب ذرات معلق در آب با این ترکیب افزایش می یابد. و به راحتی به هم می چسبند. و به این ترتیب بنابراین سرعت روش حذف ذرات بسیار بالا است.

در تیکنر، از لخته سازها برای استفاده مجدد از آب کدر با ذرات ریز در مواقعی که نیاز به تبدیل آن به آب شفاف و شفاف است استفاده می شود. برای تثبیت مواد، این ترکیب شیمیایی را به آب کدر اضافه می‌کنند و ذرات به هم می‌چسبند و رشته‌هایی را تشکیل می‌دهند که سپس در کف آب می‌نشینند.

اخرین حرف

در این مقاله در مورد Tickner از محصولات شركت اندرس هاوزر صحبت کردیم. دستگاهی که می تواند مقدار زیادی آب را به روشی شیطانی ذخیره کند. عملکرد این ابزار نیز به صورت مختصر و مفید توضیح داده شده است.